طراحی و مهندسی

|
تامین هوای پاک در فضاهای داخلی سکونت و فعالیت ، نیازمند جنبه های متعددی از مهندسی است. در نوجان ، تمرکز توان مهندسی بر سه حوزه زیر متمرکز است :

مهندسی هواپاد

|
"هواپاد" مخفف "هوای پاک در داخل" و واژه پیشنهادی ما برای تعمیم فرهنگ جدیدی است که باید در طراحی و ساخت ابنیه رعایت شود تا در کنار نیازهای متعدد کاربران آن فضا، آنها را از هوای پاک نیز در داخل آن ساختمان بهره مند سازد. نگاه جدید بر مهندسی تاسیسات ساختمان باید جاری شود و الزامات متعددی رعایت شود تا این نتیجه بدست آید. ولی آنچه جای تردید ندارد آنست که معماران ساختمان های آینده بدون رعایت این الزامات، به یکی از حیاتی ترین نیازهای کاربرانشان بی توجهی کرده اند.

طراحی سیستمهای پالایش هوا

|
سیستم های پالایش هوا یک از مهمترین اجزا مورد نیاز "هواپاد" در شرایط اقلیمی خاص کشور ما می باشد. منشا خارجی آلاینده های هوا مانع از آن می شود که بتوان تنها با تهویه هوا محیط را از آلودگی زدود. بلکه لازم است تا ضمن به حداقل ساختن ورود هوای آلوده از محیط بیرون، از سیستم های پالایش بمنظور مقابله با نشتی آلاینده ها بهره جست.

پالایش فاز گازی

|
یکی از پیچیده ترین و تخصصی ترین موضوعات مهندسی پالایش هوا، جذب گازهای آلاینده و خطرناک صنعتی در محیط های کاری پرسنل واحد های مجاور این آلاینده ها می باشد. بعنوان مثال در مراکز پتروشیمی و پالایشگاه های نفت و گاز، وجود این گازهای آلاینده از دیرباز معظلی برای سلامت شاغلین در این صنعت بوده است.

شبکه های اجتماعی :

آدرس :


کرج، مهرشهر، دانش شرقی
ساختمان اداری مبنا4، واحد 19
کد پستی : 3185885559

پست الکترونیک :


sales@nojaan.com

شماره های تماس :


تلفن : 33421443-026

فکس : 33421557-026