محصول N300
دستگاه تصفیه هوا خانگی

دستگاه تصفیه هوای خانگی N300

Nojaan N300 Home Air Purifier
بهترین دستگاه تصفیه هوا خانگی در ایران

مبتنی بر فیلتراسیون صرف و بدون تولید گاز ازن

تکنولوژی دمنده‌های کم مصرف و کم صدا با موتور EC

استفاده از فیلتر‌های الیافی از سازندگان معتبر اروپایی

تولید سفارشی طراحی بدنه

 
سلامتی را به خانواده خود هدیه دهید
 

برای مشاوره در مورد آلودگی هوا و راهکار های مقابله با آن در فضای داخلی، با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان و خریددریافت کاتالوگ دستگاه خانگی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوای خانگی

چرا دستگاه تصفیه هوا نوجان N300 یک انتخاب مناسب برای خانه شما است؟

سیستم پالایش هوا مدل نوجان N300 با طراحی زیبا و مدرن و کارایی پرقدرت، مناسب برای جذب آلاینده های گوناگون موجود در هوا اعم از آلاینده های شهری، گازهای متصاعد شده از مواد شیمیایی بکار رفته در داخل ساختمان و یا عوامل حساسیت زا معلق در هوا است.

 

این دستگاه با تکیه بر فیلترهای الیافی HEPA و کربن اکتیو و بدون تولید گاز ازن در فرآیند جذب آلاینده ها (که متاسفانه در بسیاری از تجهیزات موجود در بازار دیده می شود) یک دستگاه مناسب برای تصفیه هوای محیط های مسکونی و اداری است.

 

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، آلودگی هوا در محیط داخلی مانند منازل و دفاتر اداری می تواند تا چندین برابر بیشتر از محیط های بیرون باشد.

 

منشا بسیاری از آلاینده های هوای محیط در داخل است و از سوی دیگر ملاحظات صرفه جویی انرژی، طراحی ساختمان ها را به سمت فضاهای بسته با کمترین منافذ و حداقل تهویه از محیط بیرونی هدایت کرده.

 

بنابراین،این تفکر که در روزهای آلوده سال، ماندن در منزل،و بستن تمام راه های جریان هوا مانند در ها و پنجره ها بدون انجام تدابیر موثر،می تواند راهکاری در جهت کاهش تاثیرات آلودگی هوا بر سلامت باشد،به هیچ عنوان صحیح نیست.

مدل N300 با هدف مقابله با آلودگی های ذرات معلق بسیار ریز با منشا بیرونی و نیز گازهای شیمیایی متصاعد شده در فضای داخلی طراحی و ساخته شده است.

 

فرآیند تصفیه هوا بکار گرفته در آن (فیلتراسیون سه مرحله ای) برگرفته از برندهای معتبر جهانی متخصص در این زمینه می باشد و با اعمال تمهیداتی برای کاربرد در شرایط پر گرد و خاک اغلب اقلیم های رایج در کلانشهرهای ایران بهینه شده است.

 

نقاط قوت :

تنوع رنگ و طرح بدنه، متناسب با دکوراسیون پیرامون

– تکنولوژی دمنده های کم مصرف و کم صدا با موتور EC

– تکیه بر فیلتراسیون صرف و بدون تولید گاز ازن

– استفاده از فیلترهای الیافی از سازندگان معتبر اروپایی

 

همچنین یکی از مزیت های این محصول قابلیت طراحی سفارشی آن، متناسب با دکوراسیون و فضای محیط شما است.

آیا فیلتر های هپا قابل شست و شو و بدون نیاز به تعویض وجود دارد؟

به غیر از قشر خاصی از پیش فیلتر ها که وظیفه جذب ذرات بسیار درشت مانند پرز و موی فرش و قالی را دارند هیچ فیلتر الیافی قابل شست و شویی وجود ندارد.

 

هرچند که ممکن است با شست و شوی این فیلتر ها ذرات بسیار بزرگی که از پیش فلیتر دستگاه عبور کرده اند، از روی فیلتر پاک شوند اما این اتفاق به معنای قابل استفاده بودن ها پس از اتمام ظرفیتشان نیست.

 

فیلتر های هپا و کربن حتما باید پس از پایان عمرشان تعویض گردند تا عملکرد دستگاه با افت کیفیت همراه نباشد.

نحوه عملکرد سنسور در یک دستگاه تصفیه هوا چگونه است؟

بسیاری از دستگاه های ارزان قیمت موجود در بازار از سنسور هایی استفاده می کنند که نسبت به ذرات ریز موجود در هوا واکنشی نشان نمی دهند و در واقع با تشخیص اشتباه در مورد میزان آلاینده های موجود در محیط، باعث عملکرد ناکارآمد دستگاه می شوند.

 

علاوه بر آن، بسیاری از سنسور ها با در نظر گرفتن هوای اطراف دستگاه به عنوان ملاکی برای تشخیص میزان آلودگی محیط، باعث کاهش سرعت فن ها و در نتیجه عملکرد نامناسب دستگاه می گردند.

بنابراین وجود سنسور بر روی دستگاه با خطراتی رو به رو است و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

یک فیلتر کربن اکتیو (جاذب بو) مناسب، چه ویژگی ای دارد؟

مهم ترین ویژگی یک فیلتر کربن اکتیو با کیفیت، وزن ماده جاذب به کار رفته در آن است. هرچه وزن فیلتر استفاده شده در یک دستگاه تصفیه هوا بیشتر باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت. ضمن اینکه همانطور که گفته شد فیلتر کربن به هیچ عنوان قابل شست و شو نمی باشد.

مراحل ثبت سفارش تا خدمات پیش از فروش در نوجان

soppurt1

مرحله اول : مشاوره خرید

تماس شما با ما و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان تصفیه هوای نوجان
design۲

مرحله دوم : طراحی و تولید محصول

طراحی و تولید محصول سفارشی بر اساس نیاز و سلیقه شما (ترکیب فیلتر‌ها و طراحی بدنه زیبا)
guarentee3

مرحله سوم : تحویل و تست کیفیت در محل

تحویل و نصب دستگاه تصفیه هوا در محل مورد نظر شما و کنترل خروجی دستگاه
connect4

مرحله چهارم : خدمات پس از فروش

ضمانت کیفیت هوا، خدمات پس از فروش طولانی مدت و تامین فیلتر‌ها برای شما

مشتریان دستگاه تصفیه هوای خانگی N300 چه می‌گویند؟

 
  • فرزند من عاشق نگهداری از پرندگان بود در حالی که مادرم به آن ها حساسیت داشت و این مسئله تبدیل به یک مشکل در خانه ما شده بود.واقعا باور نمی کردم خرید این محصول باعث حل مشکل این شود و در نهایت با تردید اقدام به خرید آن کردم.خوشبختانه مشکل ما کاملا برطرف شده است.

  • فرزندم مبتلا به آسم است. برای من غیرقابل باور بود ولی از وقتی که از دستگاه نوجان در منزل استفاده می کنیم تعداد دفعاتی که حمله به او دست می دهد به شدت کاهش پیدا کرده است.

  • من یک طراح دکوراسیون داخلی هستم و برای من زیبایی به اندازه عملکرد دستگاه اهمیت دارد تا پیش از دیدن این مدل حاضر نمی شدم که مدل های دیگر دستگاه تصفیه هوا را خریداری کنم. اینکه بتوانم با رنگ بدنه و طرح شیشه مورد نظرم از دستگاه استفاده کنم، فوق العاده است

  • هیچ وقت فکر نمی کردم یک محصول ایرانی به این اندازه با کیفیت باشد. این محصول چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ عملکرد، از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

 


سلامتی را به خانواده خود هدیه دهید

برای مشاوره در مورد آلودگی هوا و راهکار های مقابله با آن در فضای داخلی، با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان و خرید دریافت کاتالوگ دستگاه خانگی دریافت کاتالوگ دستگاه اداری