بین مدل های متنوع دستگاه های تصفیه هوا شک دارید؟ دستگاه مناسب خود را پیدا کنید

با ما تماس بگیرید :‌ ۰۲۶۳۳۵۱۴۰۸۱ برای مشاوره بیشتر، با ما تماس بگیرید
دستگاه تصفیه هوا برای فضاهای اداری و کاری

دستگاه تصفیه هوا برای
فضاهای اداری و کاری


تجربه حرفه‌ای ما در نوجان نشان می‌دهد که یکی از عوامل مهم در بازدهی کارکنان یک مجموعه، کیفیت هوایی است که تنفس می‌کنند. اگر بیشتر یک کارکنان مجموعه احساس کسالت در حوالی ظهر را تجربه می‌کنند، احتمالا کیفیت هوای محیط کار بسیار پایین است. این مشکل به سادگی با تصفیه هوا در محیط داخل برطرف می شود

مشاوره تخصصی برای خرید تصفیه هوا
هوای داخل خانه پاک نیست

شاید این داستان برای شما هم آشنا باشد:

"کارمند یک شرکت/اداره معتبر ایرانی هستم. نسبت به کار خودم
احساس تعهد کامل دارم و هر روز صبح از دیدن همکارانم در محیط کار انرژی میگیرم ولی چند ساعت بعد بی هیچ دلیل مشخصی خسته ام. غالبا ظهر به بعد سردردهای خفیفی را تجربه می کنم، به شکلی که توان تمرکز فکری ام را کاملا از دست میدهم و البته عصر که از محیط کارم برمی گردم همه این کسالت و بی قراری به یک باره محو می شود…"

عوامل آلودگی هوای محیط های اداری

آلاینده های موذی و کسالت آور

تردد زیاد در محیط‌های اداری باعث می‌شود تا نفوذ آلودگی هوای بیرونی به داخل، یکی از اصلی ترین دلایل آلودگی در فضاهای اداری باشد. علاوه بر آن وجود فضاهای دکوراتیو اداری که در ساخت آن عناصر متنوعی از چوب های فشرده تا انواع رنگ ها، رزین ها و کفپوش ها مورد استفاده قرار می گیرد، باعث کاهش کیفیت هوا می‌شود. مواد و مصنوعات دکوراتیو منشا تولید انواع خطرناکی از گازهای آلاینده مثل فرمالدهید است. نظافت دائمی و استفاده زیاد از مواد شوینده در این محیظ‌ها هم میزان بخارات شیمیایی را بیشتر می‌کند.

ویروس ها و باکتری ها

ویروس ها و باکتری ها

در دفاتر کار شرکت ها و محیط های اداری، معمولا تراکم افراد زیاد است. کافی است یک نفر در یک محیط بسته ناقل یک ویروس یا باکتری باشد تا سلامتی سایر کارکنان نیز به خطر بیفتد. در فضاهای اداری که ارباب رجوع دارند، این خطر چند برابر است.

فرمالدهید، کشنده خاموش

فرمالدهید، کشنده خاموش

فرمالدهید یکی از متداول ترین آلاینده‌های محیط های اداری است. به احتمال بسیار زیاد فرمالدهید می تواند عامل ابتلا به سرطان باشد و تنفس آن در کوتاه مدت منجر به بروز علائمی مانند سردرد، سرگیجه، سوزش چشم ها و تپش قلب می شود.

آلودگی‌ هوای شهری

آلودگی‌ هوای شهری

در بیشتر روزهای سال هوای شهرهای بزرگ آلوده است و امکان تهویه هوا وجود ندارد. در این میان با ترددهای زیاد محیط‌های اداری هوای بیرون به داخل منتقل می‌شود. آلاینده‌های شهرهای بزرگ که دلیل اصلی آن‌ها ترافیک است شامل ذراتی به نام PM 2.5 هستند. ذرات بسیار ریزی که با ورود به جریان خون می‌توانند مشکلات بسیار جدی برای سلامتیمان به وجود بیاورند. در این میان استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوایی که از فیلتر هپا استفاده می‌کنند، این ذرات را از محیط حذف می‌کنند.

تهویه هوا در فضاهای اداری

چرا تهویه هوا در فضاهای اداری نمی تواند جایگزین تصفیه هوا باشد؟

تفاوت اصلی فضای بسته با فضای آزاد، محبوس شدن آلودگی در آن است. چرا که در محیط‌ های بسته به ویژه در ساختمان‌ های امروزی که از پنجره ‌ها و درب‌ های عایق ساخته شده ‌اند، تهویه مناسبی وجود ندارد و هوا در آن به تله می ‌افتد.

در هنگام احداث ساختمان یا پس از آن با راه ‌اندازی سیستم‌ های تهویه متناسب می‌توان آلودگی را مستقیما از نزدیکی محل انتشار آن به فضای بیرون هدایت کرد و اجازه داد با ورود هوای تازه از بیرون، بهبود کامل حاصل گردد.

اما متاسفانه از آنجایی که آلودگی هوای بیرون در کلانشهرهای ایران به ویژه در فصول پاییز و زمستان شدت بالایی دارد این جابه جایی هوا چندان مفید نخواهد بود و منجر به هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی نیز می شود که خود عاملی منفی است.

هوای داخل خانه پاک نیست

یک دستگاه تصفیه هوای اداری مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

یک دستگاه تصفیه هوای اداری مناسب باید توانایی بالایی در جذب ذرات معلق و گازها داشته باشد به همین علت استفاده از فیلترهای الیافی و جاذب های شیمیایی در کنار هم می تواند یک دستگاه مناسب تصفیه هوای محیط کار اداری را ایجاد کند.

در چنین سیستم هایی هیچ خروجی جدیدی به هوا اضافه نمی شود و تنها نیاز به تعویض دوره ایی فیلترها وجود دارد.

مهمتر از هرچیز ، قبل از اقدام به خرید دستگاه تصفیه هوا اداری باید به موارد زیر توجه کرد:

  • درک کامل و صحیح از آلودگی های موجود در محیط داخلی ساختمان و منابع انتشار آن
  • بررسی میزان تردد پرسنل و همچنین کیفیت هوابند بودن ساختمان نوع سیستم تهویه مطبوع در ساختمان و وجود/عدم تزریق هوای تازه از بیرون

دستگاه تصفیه هوای اداری نوجان : مهندسی ایرانی برای مشکل بومی

ما به سلامتی همونانمان علاوه بر خانه، در محل کار نیز متعدیم. از اینرو طراحی سیستم های تصفیه هوای اداری یکی از مهم ترین فعالیت ها در شرکت مهندسی نوجان مهر است.

ویژگی سیستم های پالایش هوای نوجان آن است که از ابتدا بر اساس مشکلات و انتظارات خاص مصرف کننده ایرانی طراحی می شود و از این رو در موارد زیادی کارآمد تر و مقرون به صرفه تر از انواع خارجی است.

کارشناسان ما آمادگی لازم در جهت مشاوره و بررسی فضاهای عمومی و اداری برای تعیین و طراحی مناسب ترین سیستم پالایش هوا را دارند.

تامین فیلتر در بلند مدت و خیال راحت شما

در شرایطی که تحریم‌های موجود ممکن است برای واردات مشکلاتی ایجاد کند، تعویض فیلتر در دستگاه های خارجی یک چالش بزرگ است. اما شما نگران نباشید، نوجان یک شرکت ایرانی است و هوای شما را دارد!



icon
با افتخار، ساخت ایران

نوجان نتیجه باور به مهندسی ایرانی و تلاشی برای ادای دین به نسل آینده این مرز و بوم است

icon
گارانتی برای همه محصولات

تمام محصولات نوجان با گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش طولانی مدت ارائه می‌شوند

در انتخاب دستگاه تصفیه هوای نیاز به مشورت دارید؟

کارشناسان ما مشتاقانه منتظر کمک به شما برای بهترین دستگاه هستند

مشاوره تخصصی تصفیه هوا مشاهده محصولات نوجان
image
خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

سرویس‌های زمانی، تعویض آسان و...

image

به طراحی اختصاصی برای
سیستم تصفیه هوا نیاز دارید؟

... با نوجان تماس بگیرید

تماس با نوجان مهر